sobota, 7 grudnia 2013

Jak zrobić diamentową bombkę?

Ręcznie robione ozdoby choinkowe bardzo cieszą - poszukujemy kolejnych inspiracji. Dziś mam dla Was tutorial na nietypową bombkę hand made.

jak zrobić diamentową bombkę - złota bombka krok po kroku

Witam nowych widzów bloga i obserwatorów - dziękuję Wam i cieszę się, że tu dotarliście! Zostańcie na dłużej - zapraszam! 

Już po Mikołaju (oficjalnie bo nieoficjalnie czekam jeszcze na jakieś małe niespodzianki :) a jeśli mija 6 grudnia to świąteczna atmosfera rusza jak lawina. Tak więc grudzień na blogu Eco Manufaktura upłynie pod znakiem świątecznych inspiracji i tutoriali. 

A teraz czas na tutorial złota bombka DIY. Tutorial pochodzi z bardzo fajnego bloga A beautiful Mess i myslę, że przypadnie Wam do gustu - mi podoba się bardzo :)

tutorial jak zrobić diamentową bombkę hand made

Potrzebne będą Wam:

  • karton/tektura
  • okleina 
  • nożyk
  • złota farba 
  • haczyk

złota ozdoba choinkowa hand made - tutorial

złota ozdoba choinkowa hand made - tutorial

złota ozdoba choinkowa hand made - tutorial

Prawda, że piękne? Więcej szczegółów w poście A beutiful mess

Mam nadzieję, że skorzystacie z tutorialu. 

Więcej inspiracji na bombki hand made znajdziecie poniżej:

Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam do polubienia Eco Manufaktury na Facebooku


blo decoupage i hand made pracownia rękodzieła Eco Manufaktura



5 komentarzy:

  1. Widziałam ja na pinterest - cudna jest, bardzo atrakcyjna i oryginalna propozycja na bombkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, cudna :) Mam nadzieję, że spróbujecie ją wykonac - dajcie znać jesli sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu trafiłam na tego bloga i już nie wiem od czego zacząć, tyle inspiracji! Na pierwszy ogień idą diamentowe bombki ;) na pewno wspomnę o Was na swoim blogu!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na miło! Serdecznie dziękujemy za odwiedziny i trzymamy kciuki za wszystkie kreatywne realizacje :)

      Usuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...