poniedziałek, 13 maja 2013

Oliwkowo - po toskańsku

Zaginęłam na chwilę, żeby pobyć sama z sobą, ale czas wrócić :)

Z pustymi rękami nie wypada, więc dziś podzielę się z Wami moją świeżą pracą: "toskańskie" tace. Toskańskie, bo do ozdabiania wybrałam motyw oliwek i wystylizowałam przedmioty tak, by wyglądały na leciwe - wykorzystałam efekt postarzania.

Tym razem próbowałam nowej techniki - postarzania suchym pędzlem + kropkowania + przetarć z papierem ściernym. A wszystko po to, by uzyskać efekt postarzenia na tacach.

Warsztatowo posiłkowałam się PaNiką, która robi świetne prace (głównie vintage). Na jej blogu "Przetarło się" znaleźć można naprawdę świetne inspiracje, a przy tym kilka tutoriali. Nie ma więc sensu, żebym mówiła jak dokładnie uzyskałam efekt, żeby nie powielać tego, co Panika w świetny sposób pisze na swoim blogu: "Postarzanie Krok po Kroku" . Wszystko podane przejrzyście, jasno, a efekt jej szkolenia robi wrażenie :)

A ja zapraszam na galerię toskańskich smakołyków, czyli tace wykonane w technice decoupage:

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 2

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 3

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 4

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 5

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 6

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 7

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 8

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 9

Taca Decoupage Rękodzieło Eco Manufaktura 10

4 komentarze:

  1. Dziękuje za tak miłe wyróżnienie :) Cieszę się, że kursik był przydatny i tak rewelacyjnie został wykorzystany. Czekam na więcej takich sfatygowanych prac w twoim wykonaniu, widać , że masz do tego talent :) pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. @pani Ka to ja dziękuję! Tutorial bardzo się przydał i mam zamiar częściej po niego sięgać! Mam nadzieję, że przyda się też wszystkim, którzy jeszcze nie znają tej techniki i będzie szedł w świat :) Dzięki za miłe słowa i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taca wyszła genialnie :) podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Jola! Uwielbiam motyw oliwek i Toskanii! A tace znalazły już swojego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...