niedziela, 11 sierpnia 2013

Projekty DIY by Eco Manufaktura

Znikam na 3 dni (kierunek Wrocław) więc do poniedziałku nici z postów - kolejny pojawi się w przyszłym tygodniu.  A dziś pochwalę się nad czym obecnie w szczególności pracuję :)

Singer project renowacji marzyny eco manufaktura

3 kolejne dni spędzę poza życiem blogowym (niestety) choć będą też dość ciekawe. Wrócę w przyszłym tygodniu z postami z cyklu "Podstawy Decoupage" oraz kolejnymi inspirujacymi pomysłami DIY.

Póki co chciałam uchylić Wam trochę rąbka tajemnicy, czyli zaprezentować 2 najważniejsze projekty, nad którymi obecnie pracuję. "Pracuję" oznacza, że mam przedmiot oraz koncepcję :)

Pierwszy projekt DIY to renowacja starej maszyny do szycia.
Tak, tak - dobrze zgadujecie, że to Singer :)

stara maszyna do szycia renowacja eco manufaktura

Pochodzą z rodziny szewców i cholewkarzy, więc z tą maszyną jestem oswojona od zawsze. Była w użyciu, a potem trochę przeleżała na strychu. Jak widzicie jest mocno sfatygowana :) Na żywo wygląda to jeszcze gorzej.

renowacja maszyny projekt diy eco manufaktura

Na szczęście mebel nadal jest klimatyczny. Mimo zniszczenia nadal robi wrażenie. Jeszcze nie zdecydowałam jak bardzo maszyna zostanie odświeżona, ale efekt zapewne za 2-3 tygodnie :)

odnowienie maszyny diy eco manufaktura

odnowienie maszyny singer diy eco manufaktura


Drugi projekt z cyklu "zrób to sam" to odświeżenie krzeseł w kuchni. Obecne są nudne i troche wysłużone, a chciałabym nadać kuchni trochę cieplejszy i przytulniejszy charakter. 

pomysł na odnowienie starych krzeseł eco manufaktura

Jak widzicie jest trochę pracy. Jak tylko przedmioty zostaną ukończone, wrzucę zdjęcia. Mam nadzieję, że nastąpi to dość szybko :)

Macie jakieś pomysły na maszynę i krzesła? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii. 

Pozdrawiam i do najbliższego spotkania :)

Sylwia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...