środa, 28 sierpnia 2013

Czary z drewna - co zrobić z kawałkami drewna?

Piękne i inspirujące domki z drewna - fantastyczny pomysł na wykorzystanie drewnianych odpadków.

co zrobić z kawałków drewna inspiracja DIY



Z małych drewnianych elementów, odpadowych desek można wyczarować małe dzieła sztuki. Prezentowane prace pochodzą z blogu Kokki - fantastyczne, proste i ekologiczne prace.

pomysł na odpadki z drewna

Kiedy zobaczyłam prace na blogu Kokki zachwyciłam się nimi - pomysłem i realizacją. Kokka dziękuję za inspirację, a po więcej zdjęć odsyłam do samej autorki :) Zobaczcie jak piękne rzeczy stworzyła Kokka:

domki z drewna dekoracja inspiracja DIY

dekoracja z drewna - malowany domek DIY

pomysł na dekorację z fragmentów drewna

pomysł na wykorzystanie odpadków z drewna DIY

drewniane domki by Kokka

A to mój ulubiony:

pomysł na wykorzystanie drewna dekoracja domki z drewna DIY

Wy też jesteście zachwyceni tymi pracami? Na mnie robią nieustanne wrażenie - pomysłowy upcycling.

Pozdrawiam i witam nowych obserwatorów :)

10 komentarzy:

  1. To jest genialne! Dziękuje za inspirację i odkrycie kolejnego rewelacyjnego miejsca :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokka potrafi inspirować :) Również nie potrafię nie napatrzyć na te cuda :)Dzięki za odwiedziny i pozdrawam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam domki Kokki : ) Są wyjątkowe, niepowtarzalne i przepiękne! A co urocze- w całkowitej harmonii z przyrodą!
    z pozdrowieniami
    muka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :) I mam dokłądnie tak samo jak Ty Misiura :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!
      Ps. byłam też u Ciebie i baaaardzo mi się spodobało. Będę Twoim stałym bywalcem :)

      Usuń
    2. : ) : )! Bardzo się cieszę z odwiedzin i wrażeń po nich : ) zapraszam serdecznie! Kokka mnie zmobilizowała, żeby na dniach ruszyć z aparatem i uwiecznić moje domki z gliny :) pozdrawiam!

      Usuń
    3. Naprawdę fajne rzeczy można u Ciebie znaleźć - na pewno wplote je kiedyś do jakiegoś posta, bo Twoje prace są bardzo wdzięczne. Mnie z kolei Kokka zmobilizowała do zrobienia domków z motywem Lanckorony. I jetsem jej za to bardzo wdzięczna :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł.Ale najcudniejszy jest ten biały domek.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć dekoMagJa! Miło, że wpadłaś - witaj na blogu :) Biały domek jest niesamowity. To tez mój ulubiony. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim serdecznie za ciepłe i niezwykle miłe słowa :)
    Ps : Robię to z tak dużym opóźnieniem ponieważ zazwyczaj blog EcoManufaktury wyświetla mi się tak, że nie mam opcji komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam te domki od razu przywołały dla mnie miłe wspomnienia z nad morza w październiku. Kiedy to jest chłodno, wietrznie, woda jest wzburzona, fale wysokie, na plarzach mało ludzi ... to właśnie kocham. Dzika natura, nieokiełznana, groźna, te domki mają właśnie taki klimat ... rybackie domki z nad morza, w ponury, lekko deszczowy dzień. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...