wtorek, 4 czerwca 2013

Jesteś wyjątkowy!

Dzień Dziecka był niedawno. Można potraktować ten wpis jako prezent - każdy lubi czuć się dzieckiem i nie warto pozbywać się tego uczucia :) Tak wiec celebrujmy ten dzień jak najdłużej - ja traktuję to święto jak własne, bo uwielbiam dzieciaka, który we mnie siedzi :)

Ostatnio sporo czasu spędzam w internecie i książkach, odkrywam mnóstwo ciekawych i inspirujących rzeczy. W ostatnim czasie jest mi to baaardzo potrzebne. Podczas moich niedawnych poszukiwań natknęłam się na książkę z  cytatem Marthy Graham. Piękny, inspirujący, motywujący i prawdziwy.

Poniżej prezent dla wszystkich, którzy czują w sobie dzieciaka, są zawsze autentyczni i prawdziwi - przecież chodzi o to, by być w zgodzie z sobą. Nie zapominajcie, że jesteście wyjątkowi i macie w sobie olbrzymią siłę.

 

1 komentarz:

  1. Można prosić o tytuł owej książki ? piękny cytat ; )

    zapraszam na swojego "ubogiego" świeżutkiego bloga http://desirebeginsanew.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...