poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wpis nr 100 czyli czas na styczniowe CANDY w Eco Manufakturze!

Setny wpis stał się faktem. Postanowiłam, że bedzie to wpis o Eco Manufakturze - w końcu pokażę Wam "ludzką" twarz Eco Manufaktury czyli mnie :) Sylwia Czubaj presents!

Candy i styczniowa rozdawajka 2014 na blogu decoupage Eco Manufaktura
W styczniu 2012 załozyłam bloga. "Poleci z górki" pomyślałam. Nie poleciało :) Prowadzenie (dobrego!) bloga to nie łatwa sprawa.  Pół roku przypadkowych postów i co tu dużo gadać raczej kiepskich artykułów - to był mój początek.  Ale każdy ma jakieś początki. Na szczęście są już za mną :) To nie znaczy, że teraz jest super łatwo - teraz jest świadomiej. 

Rok temu patrzyłam na panel administracyjny bloggera, kilka postów na krzyż i opadały mi uszy na myśl, że inni blogerzy mają tysiące wejść i setki postów. Kto pracuje ten ma :) Wizja postu nr 100 była bardzo odległa - była tylko wizją. Ale jak to mówią "Najgorzej zacząć". Wiecie co? Mają rację :)

Trzeba umieć sprawiać sobie też prezenty - post nr 100 będzie całkiem fajny i całkiem luźny :) O tym jakie ambitne rzeczy Eco Manufaktura ma w planach możecie poczytać w podsumowaniu roku 2014. Cel: pomóc wszystkim, którzy chcą nauczyć się decoupage (przy okazji też zamierzam się sporo nauczyć :).

Cześć 1 postu:

Styczniowe Candy w Eco Manufakturze

Styczniowe Candy Eco Manufaktura nagroda decoupage

Zasady styczniowego Candy proste jak drut:

  1. Zostaw komentarz pod postem
  2. W komentarzu napisz jakie posty najbardziej chcesz czytać na blogu - może być ogólnie, a może być bardzo konkretnie np. "jak uzyskać efekt spękań". 
  3. Jeśli masz bloga - dołącz się do Obserwatorów (po prawej stronie) i umieść baner na swoim blogu.
  4. Jeśli nie masz bloga - zostaw po prostu adres e-mail i polub nas na Facebooku
  5. Zabawa trwa do 02.02. czyli w czasie, gdy Walentynki będą juz bardzo blisko. 
Do wygrania: prezent hand made w technice decoupage dla kogoś Wam bardzo bliskiego. Prezent będzie dostosowany do Waszych życzeń. 

Część 2 postu: sesyjna zdjęcia "od kuchni". 

Zdjęcia pojawią się już niebawem w zmienionej zakładce "Parę słów o nas". Poza tym co to za blog bez  autora. Dotychczas nie wrzucałam swoich zdjęć. Błąd - myślę, że jako czytelnicy  macie pełne prawo zobaczyć mnie i moją energię. Nie wiem, czy Wam się spodoba ale to właśnie JA. Nie zawsze jestem bardzo kreatywna - raczej uparta, nerwowa :) Lubię się śmiać i na szczęście śmieje się często :) I lubię tworzyć - koncepcyjnie, realnie, marketingowo.  Najwięcej czasu spędzam na kompie.

sylwia czubaj eco manufaktura praca jako bloger

sylwia czubaj eco manufaktura praca jako bloger

sylwia czubaj eco manufaktura praca jako bloger

sylwia czubaj eco manufaktura praca jako bloger

sylwia czubaj eco manufaktura praca jako bloger

Ale nie zawsze komp jest w użyciu :) W końcu to blog decoupage i hand made :)

sylwia czubaj eco manufaktura pracownia decoupage, rękodzieła i hand made

sylwia czubaj eco manufaktura pracownia decoupage, rękodzieła i hand made
sylwia czubaj eco manufaktura pracownia decoupage, rękodzieła i hand made

To przyczynek do sesji, która pewnie nastąpi na wiosnę. A na koniec jeszcze kobiecy akcent - bo blog jest prowadzony przez kobietę, która kocha się śmiać, uwielbia dobre jedzenie, szpilki i  samochody :) 


Dziekuję Wam za odwiedziny i aktywność! Komentujcie i dobrze się bawcie na blogu. 

I bawcie się dobrze w Candy - nagrody będą przyjemne i jak zwykle poajwi się tez niespodzianka! 

Do zabaczenia niebawem :)

blog o decoupage i rękodziele jak zrobić decoupage Eco Manufaktura

szklep internetowy z modnymi szalami, kominami i apaszkami 2014



59 komentarzy:

  1. ula la, stóweczka podziwiam, mi w niecały rok udało się 35 postów napisać :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojdziesz do setki i będę pod postem nr 100 gratulowac wytrwałości :) Masz jak w banku :) Pozdrawiam i napisz tylko czy masz jakieś zyczenia co do treści przyszłych postów?

      Usuń
  2. Sylwio!!! fajnie, że napisałaś o POCZĄTKACH! Dzieli mnie 19 wpisów od setnego :) Ale Twój wpis dodaje mi otuchy! Zapomniałam jak zaczynałam parę lat temu z blogiem podróżniczym. Tyle możliwości, pomysłów, oczekiwanie na komentarze, spotkania z nowymi gośćmi i poczucie, że wciąż się wspinam pod górkę, ale lata mijają, licznik odwiedzin szaleje a ilość postów i komentarzy daje pewność, że mam pomysły :)
    To samo dotyczy raczkującego bloga z ceramiką:)
    Ilekroć zajrzę do Ciebie mam niespodziankę, radość z lektury, więc nie mam konkretnych oczekiwań :)
    Nie mam wiedzy z zakresu "dekupażu", więc mogę z resztą wiernych czytelników, nauczyć się czegoś w tej dziedzinie :) Marzę o pudełku oklejonym znaczkami pocztowymi, np :)
    Dzięki za ludzką i kobiecą twarz, myślę, że większość z nas mogłaby teraz pójść za Twoim przykładem i się pokazać:)
    Kiedyś przeczytałam o kimś: "nie miał cierpliwości do powolności świata"... Jeśli i Tobie jej czasem brakuje, to Ci jej serdecznie życzę:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak zawsze piękny komentarz! Bardzo Ci dziękuję za naszą znajomośc i wpsółpracę. Dziękuję za zyczenia i trzymam kciuki za Twój 100 post. Czekam na Twoje zdjęcia na blogu :)

      Usuń
    2. <3 < 3
      Niech nam się darzy- bardzo się cieszę z naszego spotkania, póki co w cyber świecie : )
      Do zobaczenia, na wielu płaszczyznach, Sylwio : )
      uściski!

      Usuń
  3. Staję w kolejce nie ma co :) A co bym chciała czytać u Ciebie na blogu wszystko dosłownie wszystko w tematyce decoupagu, zaczynam dopiero swoją przygodę z tym i chłonę każdą wiedzę, zresztą sama możesz zobaczyć co stworzyłam do tej pory z wiadomości jakie uzyskałam w necie. Efekt spękań crackiem 2 składnikowym tak, przygotowanie przedmiotu do decu, wszystko w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! U nas życzenia i marzenia spełniają sie - w 2014 będzie dużo o decoupage :) W międzyczasie odsyłam do zakładki Podstawy Decoupage: http://tiny.pl/qf4d3

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękna ta ludzka twarz eco manufaktury:) Zdjęcie a`la James Bond z pędzlem jest świetnie :D, a że bardzo lubię kolorowe buty, to i o nich w komentarzu wspomnę.. aaaa... kolor ich jest obłędny!
    Mój fotel Ludwiczek od ponad roku czeka na przeróbkę, więc chętnie bym poczytała o technikach postarzania, różnego rodzaju przecierkach i wszystkim tym co przydatne w stylu Shabby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ania :) Jako fanka butów w pełni rozumiesz buty na łózku i osobne zdjecie :) A pomysł na wpis wezmę pod uwagę! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ustawiam się w kolejce.
    A chętnie bym czytała posty o ciekawostkach rękodzielniczych, np. jak uzyskać fajny efekt.
    Na FB jako Karolina S-f

    OdpowiedzUsuń
  6. Może teraz mi się uda. Ogromny plus za odsłonięcie swojego oblicza! W ogóle, to co robimy w butach na kanapie?:) Już pomijam fakt, że wygodniej jest bez nich:) Tak naprawdę to za polubienie na fb dostałem już coś baardzo fajnego od Ciebie i nie mogłem się oprzeć by nie podarować tego mojej dziewczynia, która też uwielbia takie cuda. Osobiście najbardziej odpowiadają mi posty o użyciu zwykłych przedmiotów codziennego użytku, które mijamy w swoim życiu codziennie, do nowych celów, aranżacji, ale bez wielogodzinnego wysiłku:)

    Pozdrawiam

    M

    ryntflaj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhah :) W szpilkach wszędzie najwygodniej - nawet na łóżku :) Dzięki za fajny komentarz i pomysł na kolejne wpisy! Trzymaj się :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł na "rocznicowego" posta. Bardzo miło jest zobaczyć, kto wykonuję takie ładne przedmioty :) Ja w sumie chciałabym zobaczyć więcej tego co już jest ... więcej pudełek w różne ciekawe wzory, które upiększą nasze wnętrza... oraz projekty DIY, które z chęcią wykonałabym sama w domu. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych 100 wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Gosia :) Bradzo dziękuję za fajny komentarz i odwiedziny. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tu jeszcze raz Eco Manufaktura. Wpis dodany z niewłaściwego konta :) Cześć Gosia :) Bradzo dziękuję za fajny komentarz i odwiedziny. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Gratuluję setnego postu na blogu :) a przede wszystkim interesującego i poczytnego bloga :D
    Można tu znaleźć wiele inspiracji i decoupage'owych wskazówek, z których chętnie korzystam jako początkująca ;) Tak trzymać!
    Z reguły nie biorę udziału w candy, ponieważ zasady tej zabawy, choć ogólnie przyjęte w blogowym świecie, nie bardzo mi się podobają ;) Ale tym razem nie mogę sobie odmówić :) Skomentowane :) obserwowane :) polubione :) Zamiast baneru - link do Twojego bloga na mojej liście czytelniczej :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych stu...tysięcy postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda tym bardziej dziękuję za udział w zabawie i miłe słowa! Naprawdę bardzo mi miło i strasznie mnie to cieszy :) Dzięki za życzenia i do zobaczenia. Wydaje mi sie, że geograficznie mamy do siebie bardzo blisko :)

      Usuń
    2. zgadza się, bardzo blisko :) ale Ty - z tego co się orientuję - masz bliżej do Lanckorony ;)
      a tak na marginesie, czy my się już przypadkiem nie spotkałyśmy na listopadowym spotkaniu Małopolanek w Krakowie?

      Usuń
    3. P.S. do zobaczenia znów ;)

      Usuń
    4. Nie spotkałyśmy się - nie było mnie ale będę w styczniu :) Do zobaczenia :)

      Usuń
    5. Hmmm.... trochę się pogubiłam :) czy ECO MANUFAKTURA i ArtEco są reprezentowane przez tą samą sympatyczną osóbkę?
      A mnie nie będzie na styczniowym spotkaniu :( ale co się odwlecze, to nie uciecze :)

      Usuń
    6. Sama namieszałam :) To cały czas ja - Sylwia, tylko z innego konta :) Mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia!

      Usuń
  9. Gratulacje z okazji 100 wpisu! W Nowym Roku zatem życzę 3 ton wpisów :) Z Twojego bloga czerpie inspiracje, ostatnio zleciłam nawet znajomej decoupatorce (?) wykonanie butelek w stylu marynarskim jak w twoim wpisie :) także niech takie rzeczy moje oczy widzą tylko więcej i więcej!!! Jednym słowem więcej projektów rustykalnych!
    mail: anka8604@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ania :) Zapraszma częściej i ciekawa jestem jak wyjdą butelki! Koneicznie daj znać :)

      Usuń
    2. nie są tak idealne jak twoje, ale wykonane z jednych z moich ulubionych motywów na serwetce, wieczorem wykonam fotki :)

      Usuń
  10. Gratulacje i powodzenia! Bardzo lubię inspirować się DIY, dlatego te wpisy najbardziej lubię.
    Obserwuję jako: Donnalavita, baner na blogu donnalavita.pl
    email: eweli@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na blogu - znajda się tu tez jakieś wpisy o DIY więc powinno Ci sie spodobać :) Super, że bierzesz udziałw zabawie i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Witaj Sylwia....na wstępie zacznę od tego, że polubiłam Twój blog od pierwszego wejrzenia:) Twórczy i pełen inspiracji. Fajnie, że dziś pokazałaś siebie.....muszę i ja pomyśleć o tym, by pokazać siebie na blogu, przestane być taka anonimowa,bo przecież nasze rękodzieło już nie jest anonimowe. Po drugie - co chcę czytać na blogu? Ja wciąż się uczę. Więc wszelkie diy uwielbiam, zwłaszcza w tematach, które są mi bliskie - właśnie np w decoupage. Uważam, że w tej technice najważniejsze jest lakierowanie, wtapianie obrazka, jego cieniowanie i dobre przyklejenie, dobranie tła pod obrazek - lubię patrzeć jak inni to robią, jakie mają metody. To bym chętnie poczytała, pooglądała. A oprócz tego - uwielbiam wszelkie recyklingi, jak szybko i tanio coś uzyskać.
    Na koniec - pamiętam mój 100 post, całkiem niedawno. Moje początki. Walkę o to by do deco-szuflada przychodzili ludzie.
    Życze Tobie mocy twórczej i wielu duszyczek na Twoim blogu, iszart.
    Staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iszart ale sprawiłaś mi niespodziankę tak pięknymi słowami! Bardzo Ci dziękuję! Będę z niecierpliwością czekać na Twój coming out :) Mnie długo powstrzymywał strach w połączeniu z jakimś wstydzeniem się - nawet ciężko powiedzieć przed czym. Chyba przed tym jak ocenią Twoje projekty inni (ludzie którzy Cię znają). Docelowo to jest chyba strach przed porażką - jakby nie wyszło to można uciec, a tak.... Mleko rozlane i trzeba się mocno starać :) Chyba każdy dochodzi do punktu, w którym czuje się już pewniej, zaczyna być zadowolony z efektów i czuje w sobie siłę by się ujawnić. I w moim przypadku tak było :)

      Dziękuję za sugestie postów i na pewno wezmę pod uwagę :)

      Usuń
  12. Witaj imienniczko:-)
    Gratuluję 100 postu :-)
    ustawiam się i ja w kolejce :-)
    ponieważ w tej technice cały czas się jeszcze uczę to z zainteresowaniem bym przeczytała różne DIY :-) aby rozwijać swój warsztat :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki za udział w zabawie i komentarz. Wymyslimy coś, żeby podobały Ci się kolejne wpisy :) Pozdrawiam Sylwia!

      Usuń
  13. Hello, piękny jest Twój blog i zdjęcia! Cudo! Od niedawna prowadzę swój blog: madebyanak.blogspot.com. Mam mnóstwo pomysłów na urozmaicanie moich obrazków. Jednym jest wykorzystanie decoupage do tworzenia unikalnych ramek. Więc już od dzisiaj śledzę każdy post i będę próbować swoich sił:)
    Gratuluję 100 wpisu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześc Ania ;) Zajrzałam do Ciebie i bardzo się cieszę, że tam dotarłam!:) Dziękuję Ania za miłe słowa i udział w zabawie - pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  14. Witam
    bardzo mi się podoba Twój blog, życzę samych 1000000 wpisów
    Pozdrawiam
    dioddka1@gmail.com
    fb: https://www.facebook.com/ania.babu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia - oby się spełniły :) Super, że weszłaś do zabawy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Witaj Sylwio, z przyjemnością czyta się Twojego bloga :)
    Ja piszę już ponad rok, a mam dopiero 67 postów :( no cóż, trzeba się bardziej postarać.
    Z technik dekupażowych chętnie chciałbym poczytać coś na temat bielenia drewna.
    Banerek już wklejony na blogu, do ulubionych już dawno Cię dodałam, a więc ... bawmy się :))
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - za komentarz i udział w zabawie :) Co do ilości postów to piszemy tyle na ile nam czas lub chęci pozwalają. Ale w miarę pisania nawyk i warszat się wyrabiają więc trzymam kciuki :) Buziaki :*

      Usuń
  16. Poczatki wszystkiego sa zawsze ciezkie ale jezeli to prawdziwa pasja to bedziesz miala post 100, 1000, 10000...pozdrawiam na fb obserwuje jako marta makiewicz pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta za udział w zabawie i zostawienie komentarza :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Lubię czytać różnego rodzaju tutoriale, również w zakresie decoupage - nawet jeśli sama nie korzystam, to mogę sobie popodziwiać artystę przy pracy :) Z chęcią poczytałabym o malowaniu/postarzaniu/bieleniu drewna. Bardzo lubię też cykl środowe inspiracje :)
    Pięknie wyglądasz.
    A bannerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosia dzięki wielkie za komentarz i miłe słowa. A pomysły skrzętnie zapiszę :) Pozdrawiam i ściskam ciepło :)

      Usuń
  18. Przyłączam się do zabawy i chętnie podpatrzyłabym w decoupage postarzanie przedmiotów. A tak poza tym pani pomysły są rewelacyjne, zwłaszcza domki - krzywe domki i te obrazki z kamieni - a przede wszystkim ptaszki na gałęzi, rewelacyjny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - mów mi na Ty. Jestem Sylwia i bardzo miło Cię poznać :) Bardzo się cieszę, że wpadłaś na bloga i zostawiłaś komentarz :) Pomysł na posty na pewno zachowam i coś się pojawi - pozdrawiam bardzo ciepło.

      A część inspiracji nie jest mojego autorstwa - moje są przede wszystkim decoupage'owe prace a reszta to inspiracje artystów znalezionych w sieci.

      Pozdrawiam ciepło i zapraszam częściej Aniu:)

      Usuń
  19. Piękne prace i super blog :) Fajnie byłoby, gdyby na blogu pojawiły się informacje i wskazówki dotyczące lakierowania w technice decoupage. Nie jest to dla mnie nowością, ale chętnie zasięgnę rad, bo może robię coś nie tak, a dobre rady są zawsze cenne, zwłaszcza od Pani Pani Sylwio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Mary :) dzięki za udział w zabawie i komentarz - na pewno wezmę pod uwagę i coś powstanie w temacie lakierowania. Pozdrawiam i dzięki że wpadłaś na bloga Mary :*

      Usuń
  20. Nawędrowałam sie po Twoim blogu,aż w końcu się zgubiłam.Jestem jednak już pod właściwym postem :)
    Z radością biorę udział w zabawie.Jestem na początku przygody z decoupagem,więc wszystkie rady są cenne i pomocne.Może coś jeszcze o preparatach używanych w tej technice?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dobrze, ze ostatecznie trafiłaś na właściwy post :) Marzena byłam u Ciebie na blogu i nie powiedziałabym, że dopiero zaczynasz przygodę z decoupage. Aniołek jest piękny! Z chęcią podzielę się moją wiedzą z decoupage. Dzięki za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznei :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto postów - gratuluję. Trzeba mieć w sobie wiele wytrwałości i wykonywać dużo prac żeby było o czym pisać. Zajmuję się decoupage od końca października, w listopadzie założyłam blog, żeby motywować się do pracy. Dzięki temu poznałam wiele ciekawy blogów, w tym Twój na który zaglądam regularnie. Cieszę się, że dzielisz się swoją wiedzą, jestem wielką fanką koncepcji nowego cyklu "pomocowego" :) Na tą chwilę bardzo interesują mnie wszelkie praktyczne wskazówki np. o cieniowaniu, polecanych preparatach i trikach pomagających w pracy. Może coś o polecanych sklepach.
    Zgłaszam się do zabawy
    P.S. Super szpilki;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny przejrzysty blog:) lubię czytać posty na temat diy oraz inspiracji. Również próbowałam swoich sił w dekupażu i wiem jak trudno jest uzyskać zadowalający efekt.
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam zawsze fascynowałam się tymi pięknym szkatułkami i innymi ''pierdółkami '' które są prze uroczę . nie zdawałam sobie sprawy ile czasu trzeba poświęcić aby zrobić takie cudo :o Ja chciałabym zobaczyć tutaj jak tworzy się szkatułkę np. wzór dla dzieci :) Pozdrawiam jestem godna podziwu
    banner: maniaczkaroznosci.blogspot.com
    email ; dianula13@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym zobaczyć u Ciebie posty instruktarzowe, czyli pokazujące sposób wykonania poszczególnych dekoracji

    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuje jako bernadeta bomba
    lubię na fb Bernadetta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    bloga nie mam

    Uwielbiam wszelkiego rodzaju szkatułki, pudełeczka pojemniczki i decoupage

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuje jako sylviaaa100
    lubię na fb Sylvia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl
    bloga nie mam
    Uwielbiam wszystkie przedmioty decoupage zwłaszcza szkatułki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana! Gdzieś Ty się podziewała tyle czasu! Gratuluję 100-tnego posta! Prowadzisz wspaniałego bloga, widać, że dostarcza Ci to wiele satysfakcji! Kiedy ja zakładałam swojego, też zazdrościłam wszystkim tych ilości komentarzy pod postami, tej ilości obserwatorów :) Ale już mi to przeszło :) Teraz piszę, bo lubię to robić. Lubię się dzielić z innymi swoimi pomysłami i lubię też, kiedy ktoś dzieli się swoimi ze mną! Za to właśnie polubię Twój blog! Z wielką chęcią zostaję tu na dłużej! :)

    Najbardziej lubię oglądać, jak ludzie tworzą w danej technice. Każdy ma tzw. "swoje sposoby na..." i to mnie właśnie najbardziej kręci w tym wszystkim. Tj moja propozycja ad. pyt. 2 :)

    pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie na:
    szezlaczek.blogspot.com

    Ania Arbuzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No tak podobno początki nie są łatwe. . .ale kto nie ryzykuje i nie angażuje się całym soba nic nie zyskuje. . .a u Ciebie widzę wielkie postępy gratuluje! Życzę samych sukcesów:D:D
    Interesuje mnie wszystko co jest związane z techniką dekupażu. . .ale ostatnio twój nowy cykl "help" jest świetny ! Dzieki takim posta potrafię krytycznie spojrzeć na swoje pracę, a dodatkowo wiem jak sprawić, aby byly o wiele lepsze! To jest niesamowite. . .z niecierpliwością czekam na więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja od niedawna śledzę Twój blog i uwielbiam posty typu "help" gdyż już 3 raz skorzystałam z Twoich rad :)
    Co do reszty postów - uwielbiam szkatułki, pudełka.

    Zgłaszam się oczywiście, obserwuję jako Katarzyna Szafraniec (nie mam zdjęcia profilowego)

    OdpowiedzUsuń
  31. Blog o którym niejedna z nas może pomarzyć, świetne rady, świetna blogerka, prace do zakochania, ja właśnie zaczynam pracę z decupage i takie blog jak ten , jest dla mnie natchnieniem że może i mi kiedyś uda się wywołać swoją pracą zachwyt tylu ludzi :) Proszę przyjąć i moje zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie! Wasze komentarze są bezcenne - na pewno napiszę sporo postów z wykorzstaniem Waszych propozycji! Dziękuję Wam Kochani :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...