sobota, 20 lipca 2013

Letnie smaki - ekologiczne wazony z butelek!

Lato, słońce, chabry i sporo zieleni - dzisiaj bardzo bardzo wakacyjne klimaty DIY. 

ekologiczne wazony z butelek DIY letnia dekoracja Eco Manufaktura




Po 3 dniach przerwy znowu jesteśmy - nieoczekiwana przerwa w dostawie internetu to powód nieobecności. Ale dość usprawiedliwiania się :)

Dzisiejszy post będzie trochę przełamaniem cyklu "Podstawy Decoupage" - przed nami jeszcze ok. 3 posty w ramach cyklu. A w tym poście zapraszam na propozycję letniej dekoracji - ekologiczne wazony z butelek.

Pomysł na letnia dekorację Eco manufaktura

Lato w pełni, słońce i soczysta zieleń. Postanowiłam więc zrobić letni projekt, który będzie pasował do jasnych wnętrz i przypominał o pięknym, słonecznym lecie.

Postawiłam na 2 rzeczy - miało być jasno i skromnie. Nie mogło nie być ekologicznie, więc wykorzystałam butelki po szampanie oraz drewnianą deskę :)

Wazony z butelek Eco Manufaktura

Dekorację wykonałam w technice decoupage za pomocą 2 serwetek. Dolna, morska, kojarzy się z letnimi klimatami. Górna część miała być delikatna i nienachalna - wykorzystałam... drugą warstwę serwetki
DIY letnia dekoracja eco manufaktura

Okazało się, że to strzał w dziesiątkę - wzór wyszedł bardzo delikatnie. Dekoracja nie straciła na świeżości, a stała się ciekawsza. Ku mojemu zdziwieniu wzór okazał się bardziej widoczny niż myślałam.

ekologiczna dekoracja na lato DIY Eco Manufaktura
Kropką nad i są wykończenia sznurkami jutowymi (które uwielbiam).

Do letniej dekoracji stworzyłam podstawkę z drewnianej deseczki. Została ozdobiona drugą warstwą serwetki - razem z wazonami tworzą piękną całość. 

Letnie inspiracje DIY zrób to sam Eco Manufaktura
Wskazówka: Zazwyczaj w decoupage wykorzystuje się pierwszą warstwę serwetki, a 2 kolejne wyrzuca się do kosza bez sentymentu. Można jednak wykorzystać drugą warstwę - nadruk jest bardzo słabo widoczny, ale czasami się sprawdza np. kiedy chcesz stworzyć delikatne tło utrzymane w szarościach i bieli. 
Ekologiczne wazony z butelek by Eco Manufaktura

Letnią dekorację możesz wykorzystać samodzielnie - idealna dekoracja na letni stół.  Co będzie Ci potrzebne?
  • butelki
  • drewniana deska
  • biała farba akrylowa
  • serwetka
  • klej do decoupage lub klej wikol
  • sznurek jutowy
  • lakier 
  • pędzel


Letnie inspiracje by Eco Manufaktura

W tym poście wykorzystałam  piękną serwetkę w stylu vintage. W najbliższym czasie przedstawię jeszcze 2 inne projekty z wykorzystaniem tego motywu - każdy projekt ma inny klimat. I to w decoupage'u jest piękne - te sam motyw a nieskończona ilość pomysłów :)


Zrób to sam pomysł na letnią dekorację Eco Manufaktura

Mam nadzieje, że letnia, chabrowa propozycja na dekorację domu lub stołu przypadła Wam do gustu :)

A sam post będzie zgłoszony do Link Party na blogu "Speckled Fawn" - jeśli macie ochotę, to bierzcie w  nim udział :)


Miłej i słonecznej soboty!

11 komentarzy:

  1. Pomysł na wykorzystanie drugiej warstwy serwetki wyśmienity i wykonanie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczki wyglądają cudnie, świeżo, morsko, bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać urlopu - to pewnie dlatego :) No i w końcu miałam przełamać mój vintage'owy styl, który ostatnio całkowicie mnie zawładnął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dekoracja w świetnym stylu :) Jak na to patrzę to z miejsca chcę nad morze, tak już! natychmiast! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak jak ja - wciąż jeszcze przed urlopem :) A Ty Kokka już po?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te butelki, mnie się marzy wzór z mapką świata - mam bzika na pkt motywu podróżniczego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Ania :) Dziękuję za odwiedziny - czuj się tutaj bardzo swobodnie! Ja również bardzo lubię motywy podróżnicze - planuję wykorzystać go do ozdobienia strefy biurowej w mieszkaniu. Ale jeszcze nie sprecyzowałam motywu. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję - miło, że zaglądnęłaś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło super!
    Zawsze byłem nastawiony na czyste drewno (szkło), ale to co pokazałaś - jest super!
    Może zrobię coś takiego pod kwiaty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Przem M :) Dzieki za odwiedziny i miłe słowa - te butelki są jednymi z moich ulubionych :) Kwiaty (najlepiej polne) będą wyglądać w nich świetnie - jak zrobisz coś podobnego to koniecznie daj znać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszły ci świetnie! Dzisiaj też robiłam wazony z butelek, ale moje przy twoich to dziecinada :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...