piątek, 18 października 2013

Książkowe inspiracje - pomysły na wykorzystanie książek we wnętrzach.

Dziś post z cyklu inspiracje DIY - tym razem z książką w roli głównej. Jeśli też uwielbiacie czytać i lubicie towarzystwo książek, to zapraszam na post!

ksiązkowe inspiracje DIY z książek dekoracje z książek na Eco Manufaktura


Książki uwielbiam - wiem, wiem: "ale odkryłam Amerykę" :) Też uwielbiacie książki skoro czytacie ten wpis - tylko my wiemy ile ludzie tracą nie czytając ich :) Obecnie czytam Ericha Fromma "Ucieczka od wolności", "Click Millionaires" Scotta Foxa oraz rozbudzajacego marzenia "Land Rovera" :)

ksiązka Land Rover

Dość prywaty czas na inspiracje. Jak się kocha książki, to nie chodzi tylko o ich czytanie, ale o chęć otaczania się nimi, patrzenia na nie. Nawet jeśli  po przeczytaniu książki nie sięga się po nią przez następne 10 lat. To jest nieważne :) Tak więc dziś post dla miłośników książek czyli nietypowe pomysły na wykorzystanie książek.

1. Torebka z książki.

Genialne prawda? Torebka wykonana przez Rebound Design - firma, która zajmuje się wykonywaniem torebek z oryginalnych książek. Caitlin Philips wymyśliła pomysł na siebie i na biznes, jej prace są ekologiczne, niszowe, stylowe i naprawdę piękne. Pasję przekuła w biznes i pomysł na życie - strasznie kibicuję i podziwiam takie osoby. Tak więc oto piękne torebki z książek:

torebka kopertówka z książki

pomysł na wykorzystanie starej ksiązki torebka z książki

stylowe torebki DIY pomysł na torebkę z książki

2. Stolik z książek.

lada z ksiązek pomysłowy upcycling

stolik z książek pomysł na stare książki

stolik z ksiązki design stolik DIY z książek

3. Biżuteria z motywem książki.

biżuteria w kształcie książki
via

biżuteria w kształcie książki naszyjnik
źródło

4. Książkowy zegar.

zegar z książek inspiracja książkowa
źródło
zegar z ksiązki DIY
via

5. Książka jako ramka.

ramka z książek DIY
via

6. Donice z książek.

pomysł na ksiązki jak zrobić donice z książek
tutorial


7. Półki z książek.

półka z książek pomysł DIY
via

8. Schowek z ksiązki.

nowe zastosowanie ksiązek schowek z książki DIY


9. Nagłówek z książek.

pomysł na dekorację z książek zagłówek z książek

A pełny tutorial na zagłówek z książek znajdziecie w poście: "Zagłówek z książek"

Jak Wam się podoba pomysł na wykorzystanie książek? Mi bardzo :)

Pozdrawiam ciepło i bardzo dziękuję Wam za taką aktywność na blogu i odwiedziny. To fantastyczne i strasznie motywujące. 

Trzymajcie się,

blog decoupage Eco Manufaktura


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) Ja już przebieram nogami, żeby wybrać się do antykwariatu albo pod dworzec w Krakowie, co by zakupić kilka pozycji :)

      Usuń
  2. A mnie doniczki z książek nie przekonują, jakoś szkoda byłoby mi je tak "przerobić". Za to uważam, że torebki są super! Oryginalne i eleganckie.
    Może ktoś jeszcze dołoży swój głos w dyskusji?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Gosiu :) Miło Cię gościć na blogu. Jeśli chodzi o ksiązki i ich prezróbki to też nie jestem fanka niszczenia książek, ale zawsze trafią się pozycje mało trafione lub kiepskie. I takie książki jak najbardziej widziałabym jako materiał do przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zachwycona torebką z książki, już jedną starą odkopałam i...czeka w kolejce do roboty:) Blog jest fajny tylko czemu się tak skomplikowanie otwiera? jest jakaś metoda szybkiego przejrzenia, której niestety nie znam???pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać na efekt z książką - tez się nie mogę doczekać! Niestety nie nzam recepty na szybsze otwieranie bloga, by dodawać komentarze. Czasami nie mam z nim problemu a czasami mam ochotę rzucać wszytskim co mam pod ręką bo już cierpliwości brakuje... Czasami zalezy to od jakości internetu a czasmi od .. nie wiadomo czego :) Tym bardziej dziękuję za wytrwałość i Twój komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...