czwartek, 16 maja 2013

Dziękuję

Witajcie :)

Tym postem chciałam Wam podziękować za zaglądanie tutaj, bo dziś stuknęło 500 wyświetleń bloga  (albo pół tysiąca jak kto woli :) Mało nie mało, ale mnie cieszy bardzo. Mam nadzieje, że to miejsce spodoba się jeszcze wielu osobom i będą tu zaglądać.

Mam też nadzieję, że to miejsce kogoś zainspiruje, spodoba się lub pozwoli zwyczajnie z nudów odpocząć podczas przeglądania neta. Ostatnio coraz więcej gości na stronie, coraz więcej zaczyna się dziać i coraz więcej pomysłów rodzi się w głowie. Trzeba zakasać rękawy i wziąć się do roboty.

Dziękuję wszystkim i naprawdę te pół tysiąca wyświetleń sprawia mi wielką radość! :)

Pozdrawiam wszystkich lubiących ekologiczne rękodzieło, decoupage, DIY i wszystko co hand made :)

A poniżej myśl dnia - wiem, wiem... dość ckliwa, ale optymistyczna i dla fascynatów rękodzieła baaardzo prawdziwa :)

Eco Manufaktura podziękowania 500 odsłon
http://yesandamenblog.blogspot.com/2013/01/thinking-of-you.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...