wtorek, 27 sierpnia 2013

Stylowe ramki DIY

Jak stworzyć proste, a jednocześnie ciekawe i inspirujace obrazki w Twoim mieszkaniu? Zapraszamy do postu: stylowe ramki DIY.

stylowe ramki DIY zrób to sam by Eco Manufaktura


Twoje własne obrazy i ramki mogą ozdobić salon, kuchnię, sypialnię lub tak jak u mnie gabinet. Nie tylko ozdobią przestrzeń ale też mogą Cię motywować i inspirować.

Postanowiłam ozdobić ścianę w kącie biurowym mieszkania. Znalazłam kilka ramek z IKEI i zastanawiałam się nad motywem jaki powinien się w nich znaleźć. Wśród propozycji map, vintage'owych grafik w końcu zdecydowałam się na powieszenie grafik moich własnych projektów.  Tak, aby cały czas mnie inspirowały i motywowały do kolejnych wyzwań. Ty również możesz w łatwy sposób wyczarować obrazy, które będą Cię inspirować i które będą tylko TWOJE.


jak zrobić własną ramkę do pokoju

Wybrałam duże ramki w rozmiarze zbliżonym do A4 - dwie czarne i czerwoną. Kolory miały pasować do kącika biurowego.

własne obrazy do mieszkania DIY inspiracja

Zdecydowałam się na wykorzystanie motywów moich projektów. Dokonałam lekkiej korekty logotypów  w programie graficznym by nadać im klimat vintage.

Moje projekty to:
- Eco Manufaktura
- Project Eco
- Bella Sisi (nowy projekt sprzedażowy)

Eco Manufaktura Bella Sisi Project Eco

Następnie grafiki wydrukowałam na klasycznej drukarce atramentowej.

jka zrobić obrazki do gabinetu DIY Eco Manufaktura

Wydruk przyklej na przezroczystą warstwę klejem do decoupage lub zwykłym klejem szkolnym. Możesz również po prostu przyłożyć wydruk do tektury. Przyklejenie jednak zapobiega marszczeniu.
Krawędzie lekko pocieniowałam tuszem, by wpisały się w styl vintage.
jak zrobić ramkę do mieskzania inspiracja Eco Manufaktura

Złóż wszystkie elementy ponownie i gotowe :)
Możesz postawić ramki na półce lub przymocować je do ściany.


Ramki i obrazki DIY ozdabiają teraz mój gabinet.

stylowe ramki DIY Eco manufaktura

inspiracja na ozdobienie gabinetu w domu DIY Eco Manufaktura

Właśnie tak prezentują się ramki w moim mini gabinecie. Są bardzo inspirujące - motywują mnie do kolejnych wyzwań i pracy. Warto otaczać się rzeczami i przedmiotami, które Cię inspirują i które są dla Ciebie ważne.

Inny post w temacie biurowym: Pomysł na biuro w domu

Pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny: wczoraj było aż 1200 wejść na bloga :) Serdecznie Wam dziękuję!



2 komentarze:

  1. Uwielbiam ściany w takim kolorze! Sama mam jeden z pokoi w trzech odcieniach szarości.:) oczywiście z dodatkami rozweselającymi, aby nie czuć się jak w grobowcu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten kolor - w biurze grobowa szarośc sprawdza się dobrze :) A kusi mnie na szarość jaśniejszą w innej części mieszkania :) A jakimi kolorami rozweseliłaś swoje szarości?

      Usuń

Dziękuję, że chcesz uczestniczyć w tworzeniu bloga. Ten blog jest dla Ciebie. Pole do komentowania tym bardziej :)
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i pytań, więc śmiało korzystaj z opcji "Komentarzy"! Pamiętaj tylko by nie hejtować uczestników i nie spamować dyskusji - reszta (łącznie z krytyką :) bardzo mile widziana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...